معرفی بخشهای مختلف پنل ابری
۱. پس از ورود به پنل کاربری، بخشهای مختلفی مثل محصولات، صورتحساب و پشتیبانی، سرویسهای فعال، در فرایند فعالسازی و بخش تیکتها نمایش داده میشود.
۲. در سمت راست حساب کاربری، پنل محصولات قرار دارد که با انتخاب هرکدام از سرویسها، میتوانید وارد تنظیمات مخصوص آنها شوید و مشخصات و ویژگیهایشان را بررسی و شخصیسازی کنید.
۳. در بخش میانی، اطلاعات و جزئیات مربوط به سرویسهایتان را میتوانید مشاهده کنید. با انتخاب سه نقطه «…» سرویسهای من در سمت راست میتوانید چیدمان سرویسهای فعال، غیرفعال، لغوشده و هزینه و تاریخ سررسید را شخصیسازی کنید.
۴. در سمت راست زیر نام و نامخانوادگیتان با انتخاب گزینه «خرید سرویس» منوی آبشاری باز میشود که میتوانید سرویسهای مختلفی اعم از «Hosting» ،«IaaS» ،«Domain» ،«SSL» و سرویسهای دیگر را برای خرید انتخاب کنید.
۵. در هر بخش، با انتخاب هریکاز گزینهها میتوانید اقدامات مختلفی را باتوجهبه نیازهایتان انجام دهید.